Redesign en snelheid optimalisatie voor WarmerHuis.nl
Voor de website WarmerHuis.nl van Kees Rozemeijer heeft WPbeter het design onder handen genomen. Daarnaast optimaliseerde WPbeter de websiteperformance van WarmerHuis. Met de toenemende focus van Google op snelheid vond Kees dit een waardevolle stap.
Kees legt de focus al jaren op het creëren van hoogwaardige content. Hierdoor heeft hij een grote stroom gratis bezoekers naar WarmerHuis weten te trekken. Na de snelheid optimalisatie door WPbeter hoeft Kees zich qua snelheid geen zorgen meer te maken over Google algoritme updates. De site krijgt een performance score van 100% op zowel GTmetrix (desktop) als Google PageSpeed Insights (mobiel).
“Websites die sneller laden ranken gemiddeld hoger en ontvangen meer bezoekers vanuit Google dan websites die langzaam laden.”
Tycho WPbeter
Voor Kees realiseerde WPbeter:
Redesign van het WordPress thema – nieuw logo, illustraties in huisstijl en conversie-geoptimaliseerde advertentieblokken voor lead generatie
Snelheid optimalisatie – lagere bounce rate, een betere gebruikerservaring en hoger in Google
Conversie optimalisatie – redesign en copywriting voor de advertentieblokken
Nieuw logo design voor WarmerHuisIllustraties in de huisstijl van WarmerHuisRedesign en copywriting voor de advertentieblokken
100% snelheid score
Soms zegt een afbeelding meer dan 1000 woorden. Na de laatste performance-update-ronde heeft WPbeter de website WarmerHuis van Kees razendsnel gemaakt. Zie de snelheidstest van GTmetrix en Google PageSpeed Insights.
De ontwikkelingen op webdesign volgen zich in rap tempo op. Het is bijvoorbeeld belangrijker dan ooit dat je website in een rap tempo laadt, vertrouwen uitstraalt en laat zien waar een website je mee kan helpen.
Tycho van WPbeter is met deze punten aan de slag gegaan. Er zijn technische aanpassingen gedaan, waardoor WarmerHuis op desktop en mobiel supersnel laadt. De interne advertenties en knoppen hebben een flinke opknapbeurt gekregen zodat de bezoekers een nog beter beeld krijgen waarom zij hun huis moeten verduurzamen.
En met als kers op de taart heeft het logo een transformatie doorgemaakt en is er een lettertype geïntroduceerd die onderscheidend is zonder dat het afleidt. En niet onbelangrijk: Er is van het begin van het project tot aan het mooie eindresultaat helder gecommuniceerd door Tycho.
Kees Rozemeijer Warmer Huis
Van jouw project het volgende online succesverhaal maken?
Wil je net als Kees een snelle, professionele en SEO-vriendelijke WordPress website die bezoekers transformeert in klanten? WPbeter helpt ondernemers met online resultaat en groei. Vul hieronder je gegevens in en neem vrijblijvend contact op.